Sunday, January 24, 2010

..bermain bersama akhawat..


Salam 'alaik..
tanggal 22 januari 2010..kami bersama akhawat k-um beriadhah ke mid valley..main apa? bowling! yeay! hehe..alhamdulillah, sebab suka sgt main..antara tujuannya mestila nak rapatkan ukhuwah antara sesama usrah, antara usrah lain dan macam2 lagi..semoga hari tersebut menjadi kenangan bagi kami semua..


Tempat kejadian: Cosmic Bowl. tingkat 3, Mid Valley

Kasut yang digunakan: Saiz 5

Pengisian bermakna oleh Kak Tik

Result Group 1: Lane 15

Result Group saya: Lane 16..jaja, bukan hajar kt bwh tu..kebetulan nama sama


Antara yang terlibat dalam menjayakan rancangan ini..hehe

Usrahmate yang tersayang...

Semoga ukhuwah ni kekal ke syurga..
Wallahualam~

6 comments:

+akufobia+ said...

usrah ber3 je?jengjengjeng.ke ada lagi yang lain yang belum masuk gambarr.

+akufobia+ said...

sihat untuk DIA,berukhuwwah kerana DIA.

Bintu Aizuddin said...

hajar, kelakarla tajuk entri ni..
mcm bermain bersama kanak2 riang.
hehe
tp mmg riangpun kan..

hajarghazali said...

haha..akak, dlm tu mmg mcm kanak2 riang!...

..wardah saffiyah.. said...

Hampir mengikuti tp tak jadi..(~.~)

Sang Petualang................ said...

Assalammu'alaikum.... salam kenal, saya Risma dari Indonesia... bagus artikelnya....